Asiakaspalvelu

Ratkaisukeskeistä asiakaspalvelua

Mitä jos asiakkaasi saisivat erinomaista palvelua kiireistä ja kausivaihteluista huolimatta? Ammattitaitoinen ja monikanavainen asiakaspalvelu on brändillesi ja imagollesi tärkeä tekijä. Se määrittelee, millaisen mielikuvan annat asiakkaillesi yrityksestäsi.

Ulkoistettu asiakaspalvelu on vaivaton tapa hoitaa asiakkaidesi yhteydenotot nopeasti ja ammattimaisesti. Kun lisäät yhtälöön nykyaikaiset yhteydenottomahdollisuudet, nouset asiakaspalvelussa parhaiden joukkoon.

Palvelemme myös somessa

Moni haluaa tulla palvelluksi sähköpostitse, ja chatin suosio kasvaa kohisten. Sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter ovat muodostumassa yhä tärkeämmiksi kanaviksi asiakkaiden kohtaamisessa. Hoidamme asiakaspalvelun myös some-kanavien kautta.

Miten haluaisit, että olemme avuksi?

Ulkoistettu asiakaspalvelu voi sisältää monenlaisia toimintoja, kuten tilausten käsittelyä, verkkokaupan asiakaspalvelua, tarjouspyyntöjen välittämistä, ajanvarausten hoitamista, erilaisiin tuotetiedusteluihin vastaamista tai asiakaspalautteiden kirjaamista. Huolehdimme niistä puolestasi, haluaminasi viikonpäivinä ja kellonaikoina.

Onnistutaan yhdessä

Voit ulkoistaa asiakaspalvelun kokonaan tai osittain valitsemasi palvelukanavan kautta. Palvelemme asiakastasi juuri siinä kanavassa, joka on hänelle luontaisin. Tärkeintä on, että asiakkaillasi on käytössään monipuoliset yhteydenottokanavat, joissa häntä palvelevat ystävälliset ja asiantuntevat asiakaspalvelijat.

Kysy meiltä lisää!