Avaca Back office

Mitä jos olisimme bisneksesi taustavoima?

Jääkö yrityksessäsi usein Back Office -tehtävät, eli ns. rutiinityöt hoitamatta, kun joudutte priorisoimaan muita asioita edelle? Onko yrityksessäsi paljon työtehtäviä, joita ei koeta niin tärkeiksi, mutta jotka kuitenkin pitäisi hoitaa? Useinkaan näihin töihin ei haluta, eikä voida käyttää paljon aikaa.

Rutiinitöitä ei koeta myöskään niin mielekkäiksi, että niihin haluttaisiin heti tarttua, kun aikaa löytyy. Tai jos yrityksessäsi ei ole tarpeeksi resursseja, hoidetaan nämä työt usein ylitöinä.

Et ehkä ole ajatellut, että nämä rutiinityöt – Back Office työt voidaan ulkoistaa, niin että työt hoidetaan juuri sinun yrityksellesi sopivalla tavalla ja juuri sinun tarpeesi mukaan. Avacalta saat käyttöön eri työtehtävien ammattilaisia, juuri sinun tarpeesi huomioiden. Toimimme Suomesta käsin ja olemme käytettävissänne 24/7/365.

Lataa Back Office esite TÄSTÄ

Nopeasti, tarkasti ja ajallaan

Back office -toiminnot sitovat henkilöstöä ja verottavat asiakaspalveluun varattuja resursseja. Back office -kumppanuuden myötä voit vapauttaa resursseja sinne, missä niitä eniten tarvitset. Yllättävät poissaolotkaan eivät häiritse yrityksesi toimintaa.

Mitä palveluita tarjoamme?

• asiakasrekisterien päivitykset ja ylläpito (meillä on yhteydet asiakastietoon ja numero- ja nimikantoihin)
• tietokantatallennus ja ylläpito
• paperimateriaalin skannaus ja arkistointi
• asiakkaan kampanja- ja muun analyysitiedon koostaminen
• laskutus, myyntireskontra
• postitus
• palaute- ja reklamaatiokäsittely
• palautukset
• kuponkien tallennukset
• luottopäätösten valmistavat työt
• lakisääteisten tietojen kerääminen
• yrityksen eri viestintäkanavista tulevien yhteydenottojen koostaminen esimerkiksi myynnin käyttöön

Avaca hoitaa haluamasi toiminnot tehokkaasti, sovitussa aikataulussa. Perehdymme toimintaasi ja teemme yrityksesi taustatyöt paremmin kuin osasit odottaa. Saat tehoa bisnekseen ja mahdollisuuden kehittää liiketoimintaasi haluamaasi suuntaan.

Kysy meiltä lisää!