Avaca Outbound

Outboundin ulkoistaminen kannattaa erityisesti silloin kun yrityksen omat resurssit eivät riitä, tai niitä on kohdistettu toisiin tehtäviin. Uusien työntekijöiden rekrytointi ja perehdyttäminen on usein hidasta ja siksi rekrytointi ei tarjoa tehokasta ratkaisua nopeaa toimintaa vaativaan tilanteeseen. Ulkoistaminen on myös selvästi kustannustehokkaampi vaihtoehto silloin, kun tehdään määräaikaisia kampanjoita.  

Apua ajanvaraukseen tai myynnin tehostamiseen

Outbound sopii monille eri toimialoille ja erilaisen liiketoiminnan tueksi. Olemme kasvattaneet eri aloilla asiakasmääriä tehokkaasti ja lisänneet vanhojen asiakkaiden aktiivisuutta. Outboundia käytetään tälläkin hetkellä esimerkiksi hammaslääkäripalveluiden, parturi-kampaamoiden, autohuoltojen ja fysioterapian ajanvarauksiin. Outbound on toimiva liikevaihdon piristäjä myös erilaisten palvelusopimusten myymisessä. Soveltuvia liiketoiminta-alueita ovat mm. kuntosalit ja lomakeskukset, samoin kuin sähkösopimuksen kilpailutus. 

Outboundia ja sen ulkoistusta aristellaan turhaan. Kokeneen outbound-tiimin kanssa toimiessa kyse on enemmän yhteistyöstä kuin puhtaasta operaatioiden ulkoistamisesta. Tiimi syventyy asiakasyrityksen ydintoimintaan ja viestiin, jonka yritys halua itsestään välittää. Pitkän kokemuksemme mukaan juuri tässä on onnistuneen outbound-kampanjan ydin: se toteutetaan yhdessä. 

Money Maker takuu

Palvelun hinnoittelu voidaan esimerkiksi outbound-palvelussa sitoa Money Maker takuuseen, eli palvelun kautta saatuihin toteutuneisiin tuottoihin. Näin varmistamme, että kustannukset pysyvät aina oikealla tasolla. Kokonaisulkoistuksen tai oman asiakaspalvelun ylivuodon piiriin voidaan ottaa myös ajanvaraukseen, tekniseen tukeen, myynnin tukipalveluihin, tuotetukeen sekä erilaisiin tukitoimintoihin liittyviä tehtäviä.

Kysy meiltä lisää!