Back office

Mitä jos olisimme bisneksesi taustavoima?

Back office -toiminnot eivät näy asiakkaalle, mutta ovat menestyvän liiketoiminnan kannalta tärkeitä ja vaikuttavat onnistuneeseen asiakaskokemukseen. Back office -toimintoja ovat muun muassa myyntireskontran hoito, laskutus, IT-tuki, palautteiden käsittely ja reklamaatiot.

Back office banneri

Nopeasti, tarkasti ja ajallaan

Back office -toiminnot sitovat henkilöstöä ja verottavat asiakaspalveluun varattuja resursseja. Back office -kumppanuuden myötä voit vapauttaa resursseja sinne, missä niitä eniten tarvitset. Yllättävät poissaolotkaan eivät häiritse yrityksesi toimintaa.

Mitä palveluita tarjoamme?

• asiakasrekisterien päivitykset ja ylläpito (meillä on yhteydet asiakastietoon ja numero- ja nimikantoihin)
• tietokantatallennus ja ylläpito
• paperimateriaalin skannaus ja arkistointi
• asiakkaan kampanja- ja muun analyysitiedon koostaminen
• laskutus, myyntireskontra
• postitus
• palaute- ja reklamaatiokäsittely
• palautukset
• kuponkien tallennukset
• luottopäätösten valmistavat työt
• lakisääteisten tietojen kerääminen
• yrityksen eri viestintäkanavista tulevien yhteydenottojen koostaminen esimerkiksi myynnin käyttöön

Avaca hoitaa haluamasi toiminnot tehokkaasti, sovitussa aikataulussa. Perehdymme toimintaasi ja teemme yrityksesi taustatyöt paremmin kuin osasit odottaa. Saat tehoa bisnekseen ja mahdollisuuden kehittää liiketoimintaasi haluamaasi suuntaan.

Kysy meiltä lisää!