Monikanavainen Asiakaspalvelu

Ratkaisukeskeistä asiakaspalvelua

Mitä jos asiakkaasi saisivat erinomaista palvelua kiireistä ja kausivaihteluista huolimatta? Ammattitaitoinen ja monikanavainen asiakaspalvelu on brändillesi ja imagollesi tärkeä tekijä. Se määrittelee, millaisen mielikuvan annat asiakkaillesi yrityksestäsi.

Ulkoistettu asiakaspalvelu on vaivaton tapa hoitaa asiakkaidesi yhteydenotot nopeasti ja ammattimaisesti. Kun lisäät yhtälöön nykyaikaiset yhteydenottomahdollisuudet, nouset asiakaspalvelussa parhaiden joukkoon.

Palvelemme myös somessa

Moni haluaa tulla palvelluksi sähköpostitse, ja chatin suosio kasvaa kohisten. Sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter ovat muodostumassa yhä tärkeämmiksi kanaviksi asiakkaiden kohtaamisessa. Hoidamme asiakaspalvelun myös some-kanavien kautta.

Miten haluaisit, että olemme avuksi?

Ulkoistettu asiakaspalvelu voi sisältää monenlaisia toimintoja, kuten tilausten käsittelyä, verkkokaupan asiakaspalvelua, tarjouspyyntöjen välittämistä, ajanvarausten hoitamista, erilaisiin tuotetiedusteluihin vastaamista tai asiakaspalautteiden kirjaamista. Huolehdimme niistä puolestasi, haluaminasi viikonpäivinä ja kellonaikoina.

Onnistutaan yhdessä

Voit ulkoistaa asiakaspalvelun kokonaan tai osittain valitsemasi palvelukanavan kautta. Palvelemme asiakastasi juuri siinä kanavassa, joka on hänelle luontaisin. Tärkeintä on, että asiakkaillasi on käytössään monipuoliset yhteydenottokanavat, joissa häntä palvelevat ystävälliset ja asiantuntevat asiakaspalvelijat.

Ajanvaraus

Ajanvaraus silloin, kun asiakkaallesi sopii

Haluaisitko, että asiakkaasi voisi varata ajan silloin kun hänelle parhaiten sopii? Tarjoamme käyttöösi asiakaspalvelun lisäresursseja huolehtimaan siitä, että et menetä saapuvia yhteydenottoja. Tarjoamme nopeaa ja ystävällistä ajanvarauspalvelua tarpeesi mukaisesti 24/7. Teemme myös outbound-lisämyyntiä nykyisille asiakkaille tai kampanjan yhteydessä.

Yksityiskohdat sovitaan yhdessä

Varaavatko asiakkaasi mieluiten ajan puhelimitse, chatissa tai jossakin muussa järjestelmässä? Kerro meille, millaisia haasteita kohtaat ja missä voisimme olla avuksi. Kumppanuus Avacan kanssa perustuu yhdessä sovittuihin toimintatapoihin. Palvelemme asiakkaitasi niin kuin heitä itse palvelisit.

Ylivuotopalvelu

Ylivuotopalvelu paikkaa ruuhkahuippuja ja tekee iltavuoroja

Haluatko huolehtia puhelunvälityksestä ensisijaisesti itse, mutta olla tavoitettavissa myös palveluaikojen ulkopuolella? Suosittelemme joustavaa ylivuotopalvelua.

Reipas lisäresurssi palveluksessasi

Ylivuotopalvelu helpottaa ruuhkahuippujen asiakaspalvelua ja vähentää vuorotyön tarvetta. Työntekijöidesi ei tarvitse olla paikalla kellon ympäri vastatakseen kaikkiin yhteydenottoihin. Ylivuotopalvelu tulee hätiin myös silloin, kun omat resurssisi eivät riitä kaikkiin puheluihin vastaamiseen.

Et menetä saapuvia kontakteja ja asiakkaasi ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Vastaamme puheluihin puolestasi ja palvelemme asiakastanne sovitulla tavalla.