Vaihteenhoito

Helpdesk neuvoo ja hoitaa asian heti

Haluatko tarjota asiakkaillesi osaavaa helpdesk-palvelua? Autamme tarvittaessa vaikka 24/7.

Nykyteknologia asettaa käyttäjilleen haasteita. Jos uuden laitteen käyttöönotto ei onnistu, asiakas on pettynyt ja voi jopa vaatia kaupan purkua. Asiantunteva tekninen tuki on tärkeä tapa huolehtia asiakkaasta kaupan jälkeen.

Hyödynnä raportit ja tee parempaa bisnestä

Osaava tekninen tukipalvelumme vastaa monikanavaisesti asiakkaidesi yhteydenottoihin. Palvelemme puhelimitse, sähköpostitse, chatissa sivustollasi ja palautelomakkeella. Tarvittaessa voimme lisätä helpdesk-palvelun myös somekanaviisi.

Kirjaamme saapuneet yhteydenotot yrityskohtaiseen tikettijärjestelmään. Neuvomme asiakkaitasi ongelmatilanteissa, ja siirrämme tarvittaessa tiketit oman organisaatiosi käsittelyyn. Voit hyödyntää tikettijärjestelmän raportteja liiketoimintasi kehittämisessä. Tarkastele esimerkiksi yleisimpiä kontaktoinnin syitä ja tee oikeanlaisia parannuksia.


Ylivuotopalvelu paikkaa ruuhkahuippuja ja tekee iltavuoroja

Haluatko huolehtia puhelunvälityksestä ensisijaisesti itse, mutta olla tavoitettavissa myös palveluaikojen ulkopuolella? Suosittelemme joustavaa ylivuotopalvelua.

Reipas lisäresurssi palveluksessasi

Ylivuotopalvelu helpottaa ruuhkahuippujen asiakaspalvelua ja vähentää vuorotyön tarvetta. Työntekijöidesi ei tarvitse olla paikalla kellon ympäri vastatakseen kaikkiin yhteydenottoihin. Ylivuotopalvelu tulee hätiin myös silloin, kun omat resurssisi eivät riitä kaikkiin puheluihin vastaamiseen.

Et menetä saapuvia kontakteja ja asiakkaasi ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Vastaamme puheluihin puolestasi ja palvelemme asiakastanne sovitulla tavalla.

Saisiko olla lisäpalveluja?

Voit tarjota ulkoistetun helpdeskin kautta asiakkaillesi myös lisäpalveluja, kuten jatko-, huolto- ja ylläpitosopimuksia. Tarjoamme tukikanavan myös jälleenmyyntiverkostollesi tai verkkokaupallesi.

Kysy meiltä lisää!