Avaca ja sisaryritys Suomenmaan Puhelinpalvelut yhdistyvät!

• Toiminta laajenee ja palvelutarjonnan volyymi kasvaa: jatkossa Avacalla on yhteensä neljä vastauskeskusta Turun lisäksi Joensuussa, Oulussa ja Kuhmossa. Avacalla toimii jatkossa noin 140 asiakaspalveluagenttia.
  • Entistä laajemmat palveluajat, tarvittaessa asiakaspalveluunne voidaan vastata 24/7
  • Suomenmaan Puhelinpalveluiden vastauskeskustoiminta laajenee uusilla palveluilla, kuten Back office -palveluilla (toimiston rutiinitöiden ulkoistaminen) sekä asiakaskaskokemusta mittaavilla tutkimuspalveluilla (NPS-, CSAT-, CES-kyselyt, Mystery shopping)
  • Tutustu palveluvalikoimaan osoitteessa https://www.avaca.fi/palvelut

Toimitusjohtajan terveiset

"Yhdistymisen myötä palveluajat laajenevat entisestään. Tarjoamme 24/7 palvelua jatkossa valtakunnallisesti. Suomenmaan Puhelinpalvelujen palvelutarjonta kasvaa uusilla tuotteilla, kuten back office -töillä sekä asiakaskaskokemuksen mittaamiseen liittyvillä NPS-, CSAT-, CES-kyselyillä ja Mystery shopping -tutkimuksilla. Uudet tuotteet tukevat vahvasti asiakkaidemme kokonaisvaltaisen palvelun strategiaa."

Yhteistyöterveisin,

Risto Apell

Toimitusjohtaja,

Avaca Oy

Avaca Oy tarjoaa ulkoistetun asiakaspalvelun, puhelinvaihteen, back officen sekä asiakastyytyväisyyden mittauksen palvelut ammattitaidolla sekä joustavalla mallilla asiakasyritysten muuttuviin tarpeisiin.

Avaca on luotettava yhteistyökumppanisi kaikissa asiakaspalvelukanavissa vuoden jokaisena päivänä. Korkeatasoinen palvelu on meille kunnia-asia ja haluamme aktiivisesti kehittää liiketoimintaasi kohti entistä parempia tuloksia.