Tervetuloa Avacalle!

Avaca on ulkoistetun asiakaspalvelun, vaihteenhoidon, outboundin ja back office -palveluiden ammattilainen.

Meillä on sekä isoja, että pienempiä asiakkuuksia yksityiseltä ja julkiselta sektorilta.

Avacalla on töissä yli 120 asiakaspalveluagenttia Kuhmossa, Turussa ja Oulussa. Haluaisitko sinäkin tulla töihin meille?

Avoimet työpaikat


Tämän työpaikan valitsin siksi, koska asiakaspalvelu on lähellä sydäntäni. Täällä saa tehdä asiakaspalvelutyötä monessa eri roolissa eri alojen ja asiakkuuksien parissa. Se tekee työstä mielenkiintoista ja vaihtelevaa.

Koen, että tämä on juuri minua varten ja saan itsekin paljon uutta tästä työstä.

– Poiminta Avacan henkilöstön perehdytyskyselyn vastauksista

Yhteishenki löytyi nopeasti, vaikka emme olekaan fyysisesti samassa tilassa. Muutamasta työkaverista on tullut todella läheisiä. Tulee hieno fiilis, kun saa auttaa asiakasta ja ratkaista hänen ongelmansa.

– Asiakaspalveluagentti Mikon haastattelun voit lukea blogistamme tästä linkistä

Töihin meille?

Meiltä löytyy täyspäiväisiä sekä osa-aikaisia työntekijöitä. Joukkoomme toivotetaan tervetulleeksi myös kesä- ja muut sesonkityöntekijät.

Tarjoamme työntekijöillemme bonusjärjestelmän, laajan työterveyshuollon, jatkuvan koulutuksen, joustavat työajan järjestelyt sekä Smartumin liikunta- ja kulttuuriedun.

Tutustu Avacan raikkaaseen ja iloiseen porukkaan sekä tapaamme työskennellä. Katso avoimet työpaikat tai jätä avoin hakemus!

Odotamme uudelta avacalaiselta…

  • kielitaitoa (suomi, lisäksi englanti ja ruotsi)
  • paineensietokykyä kiireenkin keskellä
  • positiivista asennetta ja intoa oppia uutta

Sinun ei tarvitse olla valmis paketti tullessasi töihin meille! Panostamme työntekijöiden perehdytykseen, koulutukseen ja jatkuvaan coachaamiseen.

Arvot ohjaavat päivittäistä työtä

Arvostus

Arvostan ja kunnioitan työkavereideni, asiakkaidemme ja kumppaneidemme työtä, aikaa, päätöksiä ja panostusta kaikessa tekemisessäni. Olen kohtelias ja pidän kiinni sovituista aikatauluista ja huolehdin ympäristön sekä yhteisömme viihtyvyydestä.

Vastuullisuus

Otan vastuun tekemisistäni ja toimin yhteisesti sovittujen pelisääntöjen mukaan. Nostan myös esiin havaitsemani poikkeamat, jotta voimme yhdessä toimia vastuullisesti ja sovitulla tavalla koko yhteisöämme kohtaan.

Luottamus

Voin luottaa siihen, että sovitut asiat pitävät tai jos se ei jostain syystä ole mahdollista, tuodaan asia avoimesti ja rehellisesti esille ja keskustellaan vaihtoehdoista. Toimin itse vastaavasti eli sanaani ja lupaamiini suorituksiin voi luottaa.

Tuottavuus

Hoidan vastuulleni uskotut tehtävät parhaalla mahdollisella tavalla ja siten, että voin ylpeästi kokea tuottaneeni hyvinvointia itseni lisäksi myös koko yhteisöllemme, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, tavalla joka on liiketoiminnalle kannattavaa.

Rekrytointi oli erittäin selkeä. Tiesin ensimmäisen yhteydenoton jälkeen, kuinka prosessi etenee. Haastattelut olivat myös erittäin mieluisia kokemuksia.

– Poiminta Avacan henkilöstön perehdytyskyselyn vastauksista
Töihin meille? Luvassa on asiakaspalvelua, kahvittelua, uuden oppimista ja kehittymistä.

Tutustu avacalaisiin

Minja Turpeinen, Oulu

Customer Service Agent

Työssäni palvelen useiden yritysten asiakkaita puhelimen välityksellä mm. ajanvarauksessa sekä ongelmatilanteissa.

Parasta työssäni Avacalla ovat monipuoliset ja vaihtelevat asiakasyritykset sekä uudet asiakastilanteet pitkin päivää. Joka päivä oppii jotain uutta ja aina voi kehittyä, mikä on innostavaa.

Työn luonne on myös sellainen, että se sopii hyvin myös opiskelun ohella tehtäväksi. Lisäksi kollegat auttavat ja tukevat tilanteessa kuin tilanteessa -yksin ei tarvitse jäädä.

Vapaa-aikani vietän joko salilla tai opiskelujen ääressä. Suuri intohimoni ovat luonnontieteet. Koska opiskelu on melko yksinäistä ja aikaa vievää, asiakaspalvelu tuo juuri sopivaa vastapainoa. Luova tekeminen, kuten käsityöt ovat myös lähellä sydäntäni, vaikka niille ei tällä hetkellä aikaa tarpeeksi löydykään.

Minja Turpeinen, Customer Service Agent

Työn luonne on myös sellainen, että se sopii hyvin myös opiskelun ohella tehtäväksi. Lisäksi kollegat auttavat ja tukevat tilanteessa kuin tilanteessa – yksin ei tarvitse jäädä.


Tiina Salo, Service Development Manager

Pääsen vaikuttamaan moniin asioihin ja näkemään oikeasti, kuinka prosesseja kehittämällä ja yhteen hiileen puhaltamalla saadaan tuloksia aikaan.  Se on todella palkitsevaa.

Tiina Salo, Turku

Service Development Manager ja Coaching-vastuu

Luotsaan Turussa timanttista 40-hengen asiakaspalvelutiimiä, ja kehityspäällikkönä vastaan myös palveluiden kehittämisestä ja varmistelen tavoitteiden täyttymistä.

Olen myös läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme suuntaan, jotta voimme kehittää toimintaamme jatkuvasti eteenpäin. Rooli on haastava mutta antaa paljon – tukena ja työkavereina minulla on mahtava jengi rautaisia alan osaajia.

Pidän siitä, että työni on monipuolista, joustavaa ja nopeatempoista. Pääsen vaikuttamaan moniin asioihin ja näkemään oikeasti, kuinka prosesseja kehittämällä ja yhteen hiileen puhaltamalla saadaan tuloksia aikaan.  Se on todella palkitsevaa.

Olen paljasjalkainen turkulainen ja vietettyäni 15 vuotta Ruotsissa palasin takaisin kotiseudulleni. Asun nyt Kaarinassa perheeni kanssa, johon kuuluu mieheni lisäksi 2 alle kouluikäistä poikaa.  

Rivitaloon muuttamisen myötä yllätin itsenikin ja innostuin pihahommista, siellä onkin nyt useampi projekti käynnissä. Liikunta on valitettavasti vähän jäänyt taka-alalle, kun lapsiperheen arki tuo riittävästi touhua työn lisäksi.


Salla Makkonen, Kuhmo

Customer Service Agent

Viralliselta titteliltäni olen Customer Service Agent, mutta toimin ”hybridisti” asiakaspalvelijan ja vaihteenhoitajan rooleissa. Olen ollut kohta viisi vuotta yrityksessä.

Asiakaspalvelussa pääsen enemmän auttamaan ja palvelemaan asiakkaita sekä teen muun muassa erilaisia ajanvarauksia yrityksestä riippuen. Vaihteenhoitajana välitän puhelut taholle, jossa asiakas saa asiansa eteenpäin.

Avacalla me pidetään toisistamme huolta ja tiimityöskentelymme on mahtavaa. Vaikka olisi etätyössä, ei tunne olevansa yksin.

Vapaa-ajallani liikun paljon ja pidän huolta omasta hyvinvoinnistani. Se edesauttaa mukavasti työssä jaksamista ja koska istun pitkiä aikoja koneella, tykkään lenkkeillä ja kuntoilla työn vastapainoksi. Katson myös paljon elokuvia ja kuuntelen päivittäin musiikkia.

Salla Makkonen, Customer Service Agent

Avacalla työskentelyssä parasta on työilmapiiri, työkaverit sekä työn monipuolisuus. Mikään päivä ei ole samanlainen.