Yritys toimii Turussa, Oulussa ja Kuhmossa.

Usein kysytyt kysymykset

Kokosimme yleisiä kysymyksiä yhdelle sivulle. Jos et löydä kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Miten yritykseni näkyy asiakaspalvelutyössä?

Asiakasyritys näkyy palvelupolun jokaisessa kontaktipisteessä: puhelimeen vastatessa, äänensävyssä, toimintamalleissa, tuote- ja palvelutietämyksessä, asiakasprosessin kulussa sekä tavoitteiden täyttymisessä. 

Palvelumalliimme kuuluu tiivis yhteistyö asiakasyrityksen kanssa. Yhteisten pelisääntöjen, asiakasyrityksen toimintatapojen määrittämisen sekä henkilöstömme kouluttamisen jälkeen säännöllinen yhteistyö Avacan ja asiakasyrityksen välillä varmistaa, että asiakaspalvelutyö palvelee oikeita strategisia tavoitteita. 

Tarjoaako Avaca operaattoripalveluita?

Avaca tarjoaa operaattoripalveluita konsernin sisaryrityksen Line Carrierin kautta. Suosittelemme asiakkaillemme Line Carrierin teknisiä operaattoriratkaisuja. Line Carrierin tuotteet yhdistyvät vaivattomasti Avacan palvelutuotteisiin. Myös muut operaattorit toimivat palvelujemme kanssa hyvin. 

Avaca hallitsee asiakaspalveluliikennettä ja -kontakteja. Operaattori puolestaan hallitsee vastauskeskustemme ulkopuolisen tekniikan, ohjelmoinnit ja liittymäasiat. 

Miten ja millaista raportointia saan palveluistanne?

Pidämme raportointia ja yhteistä kehitystyötä tärkeässä roolissa.

Vaihteenhoidon asiakkaillamme tarjoamme pääsyn raportointiportaaliin, jossa voi tarkastella kuluvan kuukauden raporttien lisäksi esimerkiksi vuosikoonteja, palvelutasototeumaa sekä kustannuspaikkaerittelyä. Ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkaillemme tarjoamme kuukausittaisen sähköisen raportin. 

Mitkä laiteintegraatiot ovat mahdollisia?

Asiakasyrityksillämme on pohjalla usein omia järjestelmiä. Pystymme integroimaan puhelujärjestelmiimme tilatieto- ja HR-liitännät. 

Tarjoamme sisaryrityksemme Line Carrierin tekniset ratkaisut asiakasyritystemme käyttöön, jolloin yhteistyö ja toimivuus on huipussaan. 

Integroimme 

  • Tilatietoliitännät: Teams, Outlook, Google kalenteri, Telia VIP, Line Carrier Mobiilivaihde 
  • HR-liitännät: MS AD, Sympa, Fonecta Totaali 
  • Kulunvalvonta 

Kuinka sitova palvelusopimus Avacan kanssa on?

Palvelusopimuksemme ovat toistaiseksi voimassa olevia. Sopimuksemme taipuvat räätälöityyn ja tapauskohtaiseen ratkaisuun. Olemme aina valmiina mukautumaan liiketoimintasi muutoksiin ja kehittyviin tarpeisiin.  

Asiakkaan kanssa sovitaan tapauskohtainen ja sopiva irtisanomisaika.

Mitä palvelut maksavat?

Avacan palvelut hinnoitellaan tapauskohtaisesti ja räätälöidysti. Hinta koostuu tapauskohtaisesti perustamis- ja kuukausikustannuksista sekä/tai sopimuksen mukaan euro- tai minuuttikohtaisesti hinnoittelusta. Laskutus on selkeää ja tiedät mistä maksat.

Palveluun kuuluu aina yksityiskohtainen perehtyminen asiakasyrityksen toimintatapoihin, tavoitteisiin sekä brändiin.

Mitkä ovat palveluaikanne?

Kolme vastauskeskustamme toimivat Kuhmossa, Oulussa ja Turussa, joissa yli 140 asiakaspalvelun ammattilaista vastaavat kontaktien hoidosta.

Palvelemme 24/7. Monet palveluistamme (esimerkiksi vaihde ja ylivuoto) ovat haluttuja vaativampina ajankohtina ja kaikki palvelumme ovatkin laajennettavissa viikonlopuille tai ympärivuorokautiseen käyttöön. 

Millä kielillä palvelette?

Asiakaspalvelijamme ovat koulutettuja toimimaan yrityksesi asiakkaiden odotusten mukaisesti myös monikielisesti. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. 

Missä vastauskeskuksenne sijaitsevat? 

Yli 140 ammattitaitoista asiakaspalvelijaamme toimivat kolmessa eri toimistossa; Oulussa, Turussa ja Kuhmossa.